2014. április 1., kedd

Grafológia, önismeret:Április 5-én Nyitott szombat az Egészség-palettán”

Gyere be egy kávéra, és tedd fel azt a kérdést, ami legjobban érdekel önmagaddal kapcsolatban!


A 90-es években tanultam, majd tanítottam is grafológiát, íráselemzést. Ma is hálás vagyok a sorsnak, hogy elém tette a mindkét lehetőséget. Szerettem tanulni és tanítani is.
Olyan élethelyzetben találtam rá erre a személyiségismeretet szélesítő módszerre, amikor szükségem volt önmagam újragondolására, az önismeretem erősítésére. Aztán nagy élményt jelentett másokat is hozzásegíteni a fejlődéshez.
A grafológus számára nem az írás tartalma szólal meg az elemzés során. A betűk alakját, a kötéseket, sorok formáját, sok mindent néz, amikor az írást elemez. Méricskél, analizál, szintetizál, és egyre többet lát az írást készítő emberből. A betűkből lassan kibontakozik egy ember képe. Az elemző rálát a másik ember gondolkodásának sajátosságaira, az akaraterejére, érzelmeire, társas kapcsolati motivációjára, a pénzhez való viszonyára, arra, hogy alkalmas-e arra a pályára, amire készül, vagy amelyen tevékenykedik. Látja az elakadások természetét, a továbblépések lehetőségét.
Rengeteg írást elemeztem, sok emberrel beszélgettem az elemzés eredményéről, a továbblépés lehetőségeiről. Aztán elsodort az élet a grafológiától. Más pályán folytatódott az életem, de mindig bennem volt a bizonyosság, hogy visszatérek az íráselemzéshez. Most megadatott a lehetőség a visszatérésre, és döbbenten tapasztalom, hogy az új divatok mintha lesodorták volna a grafológiát a palettáról. Új divatok jönnek, mennek, de hiszem, hogy az emberek kíváncsisága önmaguk iránt, kiolthatatlan.
A „Nyitott szombat az Egészség-palettán” egy kísérlet. Kíváncsi vagyok, szembesülni akarok azzal, hogy van-e még érdeklődés grafológia iránt, vagy tényleg elfújta a szél ezt a szelíd önismereti módszert.
Jó lenne, ha az derülne ki, hogy visszaállítható a grafológia iránti érdeklődés. Ha az derülne ki: kíváncsiak vagytok, mit mutat az írásotok rólatok!
Kiknek ajánlom a grafológiai elemzést? Elsősorban azoknak, akik elakadtak, elbizonytalanodtak az életükben (társkapcsolatban, gyereknevelésben, karrierben, stb.) és szeretnének továbblépni.

Bővebb info:  http://www.egeszseg-paletta.hu/, Hírek
                     30 22 67 595

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése